MENU
Головна » Статті » Матеріали педрад

Планування науково-методичної роботи у 2015-2016 н.р.

 

Програма обласного науково-методичного проекту

«Освітні стратегії соціалізації особистості  громадянського суспільства»

Проблема міста:

Забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії особистості в умовах розбудови громадянського суспільства

Проблема ліцею:

Соціалізація дітей та учнівської молоді в інформаційному освітньому просторі

Підготовчий етап роботи над проблемою:

  1. Відбір пакету методів та  методик діагностики  соціального портрету учнів різних вікових груп.
  2. Створення «банку інформації»  з питань соціалізації, розвитку соціальних компетенцій учнів.
  3. Діагностика рівня готовності педагогічних колективів до роботи над проблемою.
  4. Організація роботи психолого-педагогічних семінарів з проблеми соціалізації учнівської молоді.

Ліцей завершив роботу за програмою Всеукраїнського експерименту за темою «Розробка методології та технології випереджаючої освіти для сталого розвитку», отримавши сертифікат ДОІППО за розробку та апробацію кращої моделі школи випереджаючої освіти для сталого розвитку.

Наказом департаменту освіти і науки ОДА НВО продовжує роботу за темою «Інтегрування змісту випереджаючої освіти для стпалого розвитку у навчальнор-виховний процес»

Мета дослідження: Визначити основні шляхи інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес, розробити показники ефективності засвоєння змісту випереджаючої освіти учасниками проекту, створити та впровадити модель школи сприяння сталого розвитку та інтегрованого розвивального освітнього середовища на засадах випереджаючої освіти, що сприятимуть формуванню ціннісних орієнтацій та стійких моделей поведінки в інтересах сталого розвитку, розвитку соціально-відповідальної особистості громадянського суспільства.

Основні напрямки експерименту:

  • розробка нового змісту інтегрованої освіти для сталого розвитку;
  • апробація нових навчально-методичних матеріалів щодо інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес;
  • визначення показників ефективності інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес, що характеризують зміну ціннісних орієнтацій та моделей поведінки особистості у бік сталого розвитку;
  • моніторинг якості навчання та соціальних компетентностей в інтересах сталого розвитку учасників проекту.
  • запровадження педагогічних моделей інтегрування змісту випереджаючої освіти у навчально-виховний процес, визначених у процесі роботи над проектом;
  • використання інноваційних технологій навчання з метою стимулювання самоосвіти, самовдосконалення та посилення соціальної компетентності учнів, комунікативної, патріотичної, громадянської культури;
  • впровадження інформаційних технологій, активізація дослідницької діяльності школярів;
  • допомога учням в оволодінні стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості, розвитку критичного мислення, соціальної мобільності;
  • зміцнення фізичного, психічного та психологічного здоров’я молоді,
  • запровадження здоров’язберігаючих технологій освітнього процесу, розвиток екологічно врівноваженої поведінки особистості;
  • підготовка педагогічних кадрів до використання інноваційних освітніх технологій та реалізації завдань проекту.

За програмою методичної роботи з виконання завдань експерименту та роботи над проблемою протягом навчального року ми будемо вирішувати такі практичні завдання:

  1. Проведення психолого-педагогічних семінарів з питання  «Педагогічне проектування процесу соціалізації учнів різних вікових груп»
  2. Творча група «Створення соціалізуючого простору профільної освіти»
  3. Методичні об´єднання «Використання можливостей відкритої освіти для створення соціалізуючого профільного простору». МО продовжать роботу над наповненням проекту «Модель успішної соціалізації обдарованих дітей».
  4. Впровадження дистанційних форм вивчення факультативних курсів, курсів за вибором. Створення Віртуального ліцею. Залучення учнів до навчання у Всеукраїнській заочній профільній школі Малої академії наук України, обласної електронної школи «Школа, відкрита для всіх» 
  5. Діагностика рівня готовності педагогічного колективу до роботи над проблемою, діагностики  соціального портрету учнів різних вікових груп.
Категорія: Матеріали педрад | Додав: SEP (25.09.2015)
Переглядів: 690 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar