MENU
Головна » Статті » Матеріали педрад

У категорії матеріалів: 10
Показано матеріалів: 1-10

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Презентація з теми "Життєва компетенція дошкільника як складова формування зрілості майбутнього школяра"

Матеріали педрад | Переглядів: 228 | Додав: SEP | Дата: 14.11.2016 | Коментарі (0)

Презентація з теми "Створення інформаційного освітнього простору розвитку дослідницької культури педагогів та ліцеїстів"

Матеріали педрад | Переглядів: 167 | Додав: SEP | Дата: 14.11.2016 | Коментарі (0)

Презентація з теми "Пошуково-дослідницька діяльність – шлях до самореалізації молодших школярів"

Матеріали педрад | Переглядів: 114 | Додав: SEP | Дата: 14.11.2016 | Коментарі (0)

Презентація з теми "Розвиток пошуково-дослідницької діяльності молодших школярів «Від пошуку до відкриття»

Матеріали педрад | Переглядів: 120 | Додав: SEP | Дата: 14.11.2016 | Коментарі (0)

Презентація з теми "Життєва компетентність дошкільника як складова формування зрілості майбутнього школяра"

Матеріали педрад | Переглядів: 531 | Додав: SEP | Дата: 14.11.2016 | Коментарі (0)

Презентація з теми "Використання технологій Web 2.0 для формування і розвитку дослідницьких навичок та вмінь учнів"

Матеріали педрад | Переглядів: 120 | Додав: SEP | Дата: 14.11.2016 | Коментарі (0)

Презентація з теми "Розвиток  критичного мислення учнів та іноваційно-творчий пошук вчителя суспільних  дисциплін"

Матеріали педрад | Переглядів: 106 | Додав: SEP | Дата: 14.11.2016 | Коментарі (0)

Бондаренко О.О.

Наш ліцей та інші нестандартні навчальні заклади допомагають вирішувати іншу життєво важливе суспільне завдання - формування інтелектуального потенціалу суспільства, від якого у величезному ступені залежить майбутнє країни.

Тому метою освітнього процесу в ліцеї, насамперед, є підготовка випускника до успішного навчання у вузі, освіченого випускника, здатного до самоосвіти, що має розвинене творче мислення й потребу в дослідницькій діяльності, прагнення до безперервного професійного вдосконалювання,  бажання й уміння застосовувати отримані знання в суспільній практиці. У педагогічній науці та практиці є дві цілком різні стратегії, у межах яких існують системи освіти, - стратегія формування та стратегія розвитку.

Стратегія формування - педагогічне втручання ззовні у внутрішній світ дитини, нав’язування дитині вироблених суспільством способів діяльності, оцінок.

Стратегія розвитку - формування особистісного потенціалу учня, його самоактуалізація.

Матеріали педрад | Переглядів: 186 | Додав: SEP | Дата: 25.09.2015 | Коментарі (0)

Програма обласного науково-методичного проекту

«Освітні стратегії соціалізації особистості  громадянського суспільства»

Проблема міста:

Забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії особистості в умовах розбудови громадянського суспільства

Проблема ліцею:

Соціалізація дітей та учнівської молоді в інформаційному освітньому просторі

Матеріали педрад | Переглядів: 833 | Додав: SEP | Дата: 25.09.2015 | Коментарі (0)

Аналіз діяльності НВО-ліцею НІТ за 2014-2015 н.р.

Матеріали педрад | Переглядів: 188 | Додав: SEP | Дата: 24.09.2015 | Коментарі (0)